شنبه, 1 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 566
راه اندازی اولین رادیوی دانشگاهی خوزستان
با حضور مهندس حری،فرماندار شهرستان بهبهان، اولین رادیوی دانشگاهی خوزستان با رویکردی متفاوت توسط روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان راه اندازی شد.
به منظور گسترش اطلاع رساني و انعکاس مهمترين اخبار علمي، سلامتي و عملکردي، راديو دانشگاه در وب سايت  و کانال دانشگاه روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان راه اندازي شد.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان همگام با توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای، اقدام به راه اندازی رادیو دانشگاه کرده  که بتواند از طریق صوت ، رخدادهای علمی و پژوهشی،فرهنگی و دانشجویی و آراء و نظرات دانشگاهیان را پوشش دهد.
برنامه رادیو دانشگاه فعلا به صورت ماهانه از طریق کانال  و سایت دانشگاه به مخاطبین عرضه خواهد شد و پیش بینی می شود از سال تحصیلی آینده این برنامه بصورت هفتگی تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
معاونين و مديران دانشگاه،مديران گروههاي آموزشي، اعضاء هيات علمي، کارکنان دانشگاه و دانشجويان مي توانند پيشنهادات خود را در راستاي غني سازي اين برنامه به روابط عمومي  دانشگاه ارسال کنند.روابط عمومی دانشگاه از کلیه دانشگاهیان علاقه مند به همکاری با رادیو دانشگاه دعوت به همکاری می نماید.به طور حتم، همکاري مخاطبان در ارائه سوژه هاي خبري، انتقاد و پيشنهادات موجب تقويت برنامه هاي راديو دانشگاه خواهد شد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0