بمنظور تحقق اهداف تعیین شده در ماده 1 آیین نامه تشکیل و نحوه فعالیت شورای نظارت و ارزیابی آموزش عالی مصوب 1386/2/22 ، دفاتر نظارت و ارزیابی بعنوان دبیرخانه شورای نظارت و ارزیابی در هریک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور تشکیل می گردد. مدير دفتر نظارت و ارزيابي با انتخاب و حكم رئيس دانشگاه تعیین می شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اهداف:

1 - توصيف وضع موجود باتوجه به شاخص هاي فعاليت هر يك از بخش ها.

2 - ارائه پيشنهادها و راهكارهاي ممكن جهت رسيدن به وضعيت مطلوب.

وظايف مدیرنظارت و ارزیابی دانشگاه:

1- نظارت بر حسن اجراي مقررات، آيين نامه ها، دستورالعمل ها و همچنین مصوبات شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه  در كليه زمينه هاي فعاليت هاي دانشگاه.

2- نظارت برچگونگي تحقق اهداف توسعه ايي دانشگاه مبتني برطرح جامع دانشگاه.

3- نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی دانشگاه و ارائه گزارش موارد تخلف به معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه.

4- نظارت بر نحوه اجرای امتحانات میان ترم و پایان ترم دانشگاه.

5- ارزیابی و بررسی مستمر کارکرد گروههای آموزشی دانشگاه.

6- ارزیابی روش تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه وتلاش درجهت انتخاب مناسب ترین روش تدریس برای هر موضوع درسی از طریق تکمیل فرمهای پرسشنامه توسط دانشجویان و نظر خواهی از دانش آموختگان در مورد نقاط قوت و ضعف نحوه آموزش در دانشگاه.

7- بررسی وضعیت آموزشی، پژوهشی و رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه و یافتن شاخصها و عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آموزش.

8- تدوين سياست ها و برنامه ها و ارايه راهكارهاي مناسب اجرايي در زمينه نظارت و ارزيابي دانشگاه  به منظور ارتقاي كيفيت آموزشي، پژوهشي، فناوري، فرهنگي، عمراني و پشتيباني دانشگاه.

9- دريافت و تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات دانشگاه بمنظور سنجش ميزان دستيابي به اهداف فوق الذکر و ارسال گزارش عملكرد در پايان هر سال تحصيلي به دبيرخانه شوراي نظارت و ارزيابي استان.

10- همكاري با گروههاي اعزامي نظارت و ارزيابي وزارت و هيأت هاي نظارت و ارزيابي استاني.

11- ايجاد هماهنگي و ارتباط ميان شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه ، دبيرخانه هيأت استاني شوراي نظارت و ارزيابي و دبيرخانه شوراي نظارت و ارزيابي وزارت.

12-  حمايت از انجام خود ارزيابي توسط اعضاي هيات علمي و كاركنان و ارزيابي دروني توسط گروه هاي آموزشي دانشگاه.

13-  حمايت از داوطلبي دانشگاه و واحدهاي آن براي ارزيابي بيروني توسط نهادهاي تخصصي غيردولتي.

14- پيگيري اقدامات و تأثير ناشي از ارزيابي ها.

15- برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی برای اعضای هیات علمی دانشگاه درجهت ارتقای کیفیت آموزشی با هماهنگی با معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی .

16- ارتباط با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی معتبر داخل و خارج و کسب اطلاع از نحوه تلاشها و دستاوردهای نوین درزمینه نظارت و ارزیابی آموزش و استفاده بهینه ازآن.

17- اجرای مصوبات و دستورالعمل های شورای نظارت و ارزیابی آموزش عالی وتنظيم دستور جلسات شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه.

18- انجام کلیه امور محوله  در زمینه نظارت و ارزیابی از طرف رییس دانشگاه.

     
   
مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت 
    
                                   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف نام و نام خانوادگی عکس سمت ایمیل شماره تماس
1 محمد منیری دهدشتی   گروه نظارت و ارزیابی    داخلی 2105
مستقیم ---
2 محمدرضا همت   گروه نظارت و ارزیابی    داخلی 2105
مستقیم ---
3 علی مختاری فر   گروه نظارت و ارزیابی    داخلی 2105
مستقیم ---

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاريخ ايجاد : 1392/10/14 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1392/10/14 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1392/10/14 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1392/10/14 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1392/10/14 خلاصه

دانشکده

گروه آموزشی

مقطع کارشناسی

مقطع کارشناسی ارشد

منابع طبیعی

شیلات

شیلات

تکثیر و پرورش آبزیان

مرتع و آبخیزداری

مرتع و آبخیزداری

مرتع داری

آبخیزداری

محیط زیست

محیط زیست

آلودگی های محیط زیست

ارزیابی و آمایش سرزمین

گروه جنگلداری

جنگلداری

جنگل شناسی و اکولوژی جنگل

مهندسی چوب و کاغذ

مهندسی چوب و کاغذ

خمیر و کاغذ

مهندسی

برق

برق

 

عمران

عمران

سازه هیدرولیکی

سازه

کامپیوتر

کامپیوتر

 

مکانیک

مکانیک

 

علوم پایه

ریاضی و کاربردها

ریاضیات و کاربردها

 

آمار

 

زیست

زیست عمومی

 

زیست گیاهی

 

شیمی

شیمی دارویی

شیمی آلی

شیمی محیط زیست

در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی ومنابع طبیعی برای راه اندازی دوره  کاردانی  3 مربی با تخصص مرتبط و با امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی ، برای راه اندازی دوره  کارشناسی ناپیوسته  3 مربی با تخصص مرتبط و با امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی ، برای راه اندازی دوره کارشناسی پیوسته 2 مربی و 2 استادیار با تخصص مرتبط و با امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی، برای راه اندازی دوره کارشناسی ارشد 1 دانشیار و 3 استادیار حداقل 2 سال سابقه با تخصص مرتبط و با امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی  و برای راه اندازی دوره دکتری 2 دانشیار و 3 استادیار با حداقل 5 سال سابقه مورد نیاز است. در فرآیند راه اندازی کلیه رشته ها بمنظور بررسی و ایجاد  دوره های تحصیلی جدید در دانشگاه لازم است از طرف گروه آموزشی مربوطه،  کلیه مدارک ذیل به همراه فایل کامپیوتری آنها با فرمت pdf و  ذخیره شده در cd (حداکثر 10 مگابایت) به گروه برنامه ریزی و توسعه امور آموزشی دانشگاه ارسال گردد.

  1.  ارائه مصوبه(صورتجلسه)شورای گروه ذیربط.
  2. ارائه مصوبه (صورتجلسه) شورای آموزشی دانشکده مربوطه.
  3. درخواست کتبی دانشکده با تایید و امضاء رئیس دانشکده.
  4. فرم تکمیل و تأیید شده شماره 1 (مشخصات اعضاي هيات علمي موجود مربوط به رشته مورد درخواست).
  5. لیست رشته های موجود مرتبط با رشته مورد درخواست با تایید و امضاء معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه.
  6. لیست امکانات و تجهیزات موجود مرتبط با رشته مورد درخواست با تأیید گروه و دانشکده.
  7. لیست فضاهای کمک آموزشی( آزمایشگاه ها، کارگاه ها،کتابخانه ها و ... ) موجود مرتبط با رشته مورد درخواست با تایید گروه و امضاء رئیس دانشکده یا روسای دانشکده ها.
  8. فرم تکمیل و تأیید شده طرح توجیهی ایجاد دوره جدید طبق دستورالعمل پیشنهادی( فرم شماره 5).
  9.  فرم تکمیل و تأیید شده  لیست دروسی که مد نظر است در طی دوره تحصیلی (رشته/گرایش) مورد تقاضا تدریس شود، به همراه نام مدرسین مربوطه (فرم شماره 6).
  10. آخرین مدرک تحصیلی اعضای هیأت علمی مرتبط با ایجاد رشته.
  11.  تصویر احکام استخدامی اعضای هیأت علمی مرتبط با ایجاد رشته.
  12. تصویر کارت ملی  و سوابق کاری  (cv )  برای هر یک از اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه و همکار خارج از دانشگاه مرتبط با گرایش مورد تقاضا پس از  مهر و امضا توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه (تصویر کارت ملی و cv   هر شخص در یک فایل جداگانه با فرمت pdf با شد).
  13. یک نسخه از سرفصل مصوب (فقط صفحات اول و جداول دروس) گرایش مورد تقاضا.( توجه : در مواردی که رشته پیشنهادی جدید بوده  و فاقد سرفصل مصوب وزارت باشد، لازم است قبل از درخواست ایجاد رشته، برنامه آموزشی (سرفصل) برای رشته پیشنهادی توسط گروه، تدوین و ارسال شود. بدیهی است پس از تصویب سرفصل پیشنهادی توسط شورای برنامه ریزی آموزش عالی وزارت متبوع ، ارسال درخواست رشته پیشنهادی به گروه برنامه ریزی و توسعه امور آموزشی دانشگاه بلامانع خواهد بود.)
  14. تفاهم نامه همکاری، در صورت استفاده از پتانسیل اعضای هیأت علمی سایر دانشگاهها برای اجرای رشته مورد.

 

 

 

 

تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
تاريخ ايجاد : 1394/04/21 خلاصه
صفحه1از3123.بعدي.برو

آدرس: خوزستان، بهبهان، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان

ایمیل: nezarat@bkatu.ac.ir

تلفن مستقیم: 52734784-061

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0