شنبه, 15 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 556
انتصاب مدیر امور اداری و پشتیبانی و مدیر گروه طرح و برنامه دانشگاه
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با صدور احکامی مدیر امور اداری و پشتیبانی و مدیر گروه طرح و برنامه این دانشگاه را منصوب کرد.

دکتر سید نژاد در حکمی مهندس نوراله واصفی  را به سمت مدیر گروه طرح و برنامه و در حکمی دیگر سرکار خانم فاطمه سادات موسویون را به سمت  مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه  منصوب کرد.

درقسمتی از این احکام آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و به پیشنهاد معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه  ، به مدت دو سال به این سمت منصوب می گردید. امید است با توکل بر خداوند متعال در انجام وظایف محوله اهتمام کامل فرمائید.

دکتر سید نژاد همچنین در تقدیر نامه ای از مهندس واصفی  در سمت مدیریت پیشین امور اداری و پشتیبانی دانشگاه تشکر و قدردانی نمود .در قسمتی از این متن آمده است:

تلاش همه جانبه،احساس مسئولیت و تعهد کامل در اجرای وظایف خادمین فرهیخته مدیریت،تقدیر و تشکر شایسته را می طلبد.اینک در پایان دوره مسئولیت حضرت عالی،عزم و همت والای شما که با برنامه ریزی،ساماندهی و هدایت لازم اجرایی گام های موثری برداشته اید را ارج نهاده و صمیمانه از جنابعالی تشکر و سپاسگزاری می نمایم.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0