جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 1096
برگزاری دوره آموزش كار با نرم افزار WORD
 در راستای اجرای مصوبه جلسه هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، اولین دوره آموزش مهارت های حرفه‎ای و اداری کار با نرم افزار WORD ، با هدف بهبود دانش و مهارت های شغلی منابع انسانی و در نتیجه افزایش بهره‎وری انسانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور پرسنل  رسمی، پیمانی و قراردادی برگزار گردید.

مهندس نوراله واصفی مسئول طرح و برنامه دانشگاه در این باره گفت: این دوره  آموزش مهارتی با عنایت به اهتمام معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه به منظور افزایش بهره وری منابع انسانی و با برنامه ریزی و نظارت واحد طرح و برنامه و آموزش منابع انسانی دانشگاه برگزار شد.

مهندس واصفی افزود: بر اساس  سرفصل های آموزشی استاندارد این دوره ها در مرکز جوار دانشگاهی و با  تدریس سرکار خانم پارسی مدرس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان ارائه گردید.

واصفی با اشاره به آیین نامه ها و بخشنامه های نظام آموزش و توانمندسازی کارمندان دولت و مصوبات جلسه هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع آموزش منابع انسانی و عنایت ویژه معاونت محترم اداری و مالی برای تحقق اهداف سازمانی، شاهد برگزاری دوره های آموزشی تخصصی دیگر هم باشیم.


امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0