پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 177
دعوت از دانشگاهیان برای حضور در پای صندوق های رای
<p><span style="font-family:Tahoma,Geneva,sans-serif"><span style="font-size:14px">دکتر سید منصور سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، طی پیامی از دانشگاهیان و مردم عزیز بهبهان برای حضور حماسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.</span></span></p>

دکتر سید منصور سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، طی پیامی از دانشگاهیان و مردم عزیز بهبهان برای حضور حماسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.
در قسمتی از متن این پیام آمده است:

به نام خدا
دوم اسفند جای جای ایران اسلامی مشحون از فداکاری و دلیرمردی ایرانیان همیشه سرفراز تاریخ خواهد بود. مردمی که با برگه های رأی در دست، پای در میدان حضور و مشارکت می گذارند و این بار نیز همچون قبل با بیعت با مقام معظم رهبری، ارکان ظلم و ستم را به لرزه در آورده و دشمنان را وادار به تسلیم و فرو آوردن سر تعظیم در مقابل حضور حماسه وار خویش می نمایند.
اینجانب از مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء دعوت می نمایم همگام با سایر مردم عزیز ایران اسلامی، ضمن شرکت فعال در انتخابات، همچون رودخانه ای خروشان به اقیانوس بی کران وحدت و یکپارچگی بپیوندید و لبخند پیروزی را بر لبان ایران اسلامی استوار سازید و دیگر آحاد ملت را نیز برای شرکت پرشور و آگاهانه در این انتخابات دعوت نمائید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0