دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۱۱:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 94
برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه در سال جدید
اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور رؤسای دانشکده ها در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور رؤسای دانشکده ها در سال 1403 در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید. 
 پس از شروع جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر احمد اسماعیلی رئیس دانشگاه ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مبارک رمضان، از زحمات همه همکاران در سطوح مختلف دانشگاه درسال 1402 تقدیر و تشکر نمود. ایشان بر لزوم ارتقای شاخص‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه تأکید کرد و در ادامه بیان داشت ان شاءالله با برنامه ریزی، هماهنگی و همدلی با توجه به برنامه های عملیاتی دانشگاه این توفیق را داشته باشیم در این مسیر بتوانیم رسالت ها و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
در ادامه حجت الاسلام طواف بر لزوم برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و سپس بررسی مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های دانشگاه در سال گذشته و سال جدید مد نظر قرار گرفت و اعضاء هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده ها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

2630.jpg2631.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0