جمعه, 14 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۱۸:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 58
بیانیه دانشگاه در حمایت از اجرای عملیات وعده صادق
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان در حمایت از اجرای عملیات "وعده صادق" بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان در حمایت از اجرای عملیات "وعده صادق" بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظار ها به پایان رسید و سرانجام غرش شیرمردان مدافع خاک مقدس ایران اسلامی رعشه بر اندام ضالمان عالم انداخت. نظامیان دلیر و مقتدر ایران زمین، مراکز نظامی رژیم شیطانی، ددمنش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی را، شجاعانه، قاطعانه و پیروزمندانه در هم کوبیدند و همانطور که همه عالم مشاهده نمود، شامگاه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، این غیور مردان، حماسه‌ای بی‌نظیر و بی‌سابقه در تاریخ معاصر جهان را به مدد الهی آفریدند تا به همه ی ستمگران و غاصبان دنیا دیکته نمایند: دیگر " دوران بزن در رو " به پایان رسیده است و ایران اسلامی هرگز در برابر ظلم و ستم سر خم نخواهد کرد.

اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس صهیونیستی، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران عزیز در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان ضمن حمایت از این پاسخ کوبنده؛ از زحمات و جانفشانی نیروهای مسلح ایران اسلامی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامت، سعادت و سربلندی در خدمت به امت مسلمان ایران را آرزومند است.

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0