دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۹:۱۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 70
بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم در دانشگاه
مراسم تجلیل و تکریم اعضای هیئت علمی با حضور هیأت رئیسه و اعضای هیات علمی در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن دهه سرآمدی آموزش و گرامیداشت مقام شامخ معلم با اقتباس از استاد شهید آیت الله مطهری که پرچمدار منش، اخلاق و الگوی معلمان است، مراسم تجلیل و تکریم اعضای هیئت علمی در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه 1403 با حضور هیأت رئیسه و اعضای هیات علمی در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از زحمات اساتید و معاونت آموزشی دانشگاه به تلاش‌ها و مساعی ارزشمند همه اعضای هیئت علمی و مدیران در راستای رشد و توسعه آموزشی دانشگاه اشاره کرد و از آنان قدردانی نمود. 
دکتر مرادی زیرکوهی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک روز معلم اظهار کردند دهه سرآمدی آموزش در سال 1403 با شعار «سرآمدی آموزشی، هدفمندی و مردمی‌سازی آموزش» از هشتم تا هفدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه‌ها با هدف تبیین جایگاه والای آموزش و تقدیر و تجلیل از سرآمدان آموزشی در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. در ادامه ایشان با اشاره به مصوبات هیات امنا نکاتی را خصوص شیوه تعیین اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه بیان نمودند و در پایان از زحمات همه اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه آموزشی تقدیر و تشکر نمودند.  
حجت الاسلام طواف مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و تبریک روز معلم، این روز را به همه اساتید و معلمانی که در راستای علم و پژوهش تلاش میکنند، تبریک گفت. 
در پایان این مراسم دکتر سعید ضیایی‌نژاد از گروه علوم و مهندسی شیلات، دکتر احسان موحدنیا از گروه ریاضی و آمار و دکتر سید امین اصغری‌پری از گروه مهندسی عمران به عنوان سرآمدان آموزشی دانشگاه معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

1212.jpg1213.jpg

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0