دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۲۱:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 60
برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رویش و حركت
آیین اختتامیه جشنواره رویش و حرکت در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی و با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین، مدیران و دانشجویان  برگزار شد.  
دکتر میری مدیر فرهنگی اجتماعی، تعامل علمی بين دانشجویان و ترغیب دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود به تولید دستاوردهای علمی, حرکت به سوی توسعه شرکت های دانش بنیان و تمرین فعالیت های سامان یافته اجتماعی، فرهنگی برای ورود مجرب به اجتماع را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرده و افزود سیاست دانشگاه حمایت همه جانبه از فعالیت های کانون ها و انجمن های دانشجویی  است و هر فعالیتی از کانون ها و انجمن های علمی که به سمت تولید حرکت کند مورد حمایت دانشگاه قرار می گیرد.  
وی در ادامه به  چگونگی مراحل انتخاب کانون ها و انجمن های برتر اشاره و برگزاری این جشنواره را نشان از روند رو به رشد دانشگاه در زمینه های علمی و فرهنگی دانست و افزود در طول این سه روز کارگاه آموزشی و سمینارهای پژوهشی و مسابقات مهیجی در محل نمایشگاه برگزار شده  که جا دارد از کلیه دانشجویان و همکارانی که در برگزاری جشنواره رویش و حرکت فعالیت داشتند تشکر و سپاسگزاری کرد. در ادامه کانون ها و انجمن های برتر دانشجویی به شرح زیر معرفی و تندیس و هدایای خود را دریافت نمودند.

javayez.jpg

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0