جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 1002
برگزاری آزمون كارشناسی ارشد 99
صبح امروز و همزمان با سراسر کشور،بیش از سه هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد 99 در شهرستان بهبهان شرکت کردند.

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور،بیش از سه هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد 99 در شهرستان بهبهان شرکت کردند.
این آزمون دومین آزمون کارشناسی ارشد است که با حمایت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری توسط سازمان سنجش در شهرستان و در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان  برگزار می شود.
در آزمون امسال که به مدت سه روز برگزار می شود جمعا 1802نفر آقا و 1419 نفر خانم بر اساس شیوه‌نامه سازمان سنجش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی که کاملاً ضدعفونی شده اند، به رقابت می پردازند. در این آزمون، ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک برای کلیه داوطلبان و عوامل اجرایی الزامی است.
شایان ذکر است در راستای مأموریت  های اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در منطقه جنوب شرق استان و تسهیل کار برای داوطلبان شرق استان خوزستان و شهرهای همجوار، از تیرماه سال 97 تا کنون کلیه آزمون های سازمان سنجش و  همچنین تمامی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی در شهرستان و به مرکزیت این دانشگاه برگزار می شود که این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان، کاهش هزینه های داوطلبان و حذف مخاطرات سفر به مرکز استان شده و موجبات رضایتمندی داوطلبین و خانواده های آنان را فراهم نموده است.
جا دارد باتوجه به هزینه های بسیار زیاد برگزاری آزمون و مشکلات ناشی از برگزاری آزمون در شرایط فعلی بدلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان در حد توان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان را در انجام هر چه بهتر این خدمت اجتماعی یاری رسانند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0