چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 304
تقدیر از كارشناسان مركز مشاوره دانشجویی
کارشناسان مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تقدیر شدند.

کارشناسان مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تقدیر شدند.

طی مراسمی از کارشناسان مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه که درسی و یکمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعنوان مرکز مشاوره دانشجویی فعال کشور در سال ۹۸ معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه، حجت الاسلام سید محسن شفیعی رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین ناصری امام جمعه شهرستان ،حجت الاسلام طواف معاونت دفتر استانی نهاد رهبری و اعضای هیات رئیسه برگزار شد از خانم ها محسنی و کوهپایه کارشناسان این مرکزتقدیر به عمل آمد.
در قسمتی از این لوح تقدیر که به امضای دکتر سید نژاد رسیده آمده است:
خداوند قادر منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهای بهتر و برتر جهت تربیت انسان های پاک نیت و توانمند در عرصه های مختلف آموزشی و فرهنگی تلاش می کنند را ارزانی فرمود. درود خداوند بر شما که همیشه در سخت ترین ایام، محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر   می کشید. در همین راستا انتخاب مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه در سی و یکمین گردهمایی رؤسای مراکز دانشگاه های سراسر کشور به عنوان مرکز فعال در سال 98  را تبریک گفته و صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0