چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 812
برپایی مراسم عزاداری ایام فاطمیه
مراسم عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و یوم الله 9 دی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

مراسم عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و یوم الله 9 دی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات رئیسه جمعی از  پرسنل  و اساتید و به مناسبت ایام فاطمیه اول و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه برگزار شد.
سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه محترم شهرستان برگزاری این مراسمات را لازمه حیات معنوی دانشگاه عنوان کرده و با اشاره به مناسبت های  ایام فاطمیه ،نه دی و سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به لزوم  درک بصیرت و بصیرت افزایی در جامعه دانشگاهی تاکید کرده تا دانشگاهیان در مواقع لزوم و شرایط حساس بتوانند حق را از باطل تشخیص داده و مسیر درست را انتخاب کنند.
 وی در ادامه مهم ترین شاخصه فاطمه زهرا را بصیرت و آینده اندیشی ایشان در حوادث غدیر خم و پس از رحلت پیامبر عنوان کرده و ایشان را حامی باوفای حضرت علی در همه مقاطع بحرانی صدر اسلام در مقابل با منافقین عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ناصری با اشاره به مناسبت نهم دی ماه این روز را روز بصیرت ملت و قطع دست بیگانگان و اجانب از سرنوشت مردم، نظام اسلامی و ولایت فقیه  عنوان کرد.
مداحی  و ذکر مصیبت توسط حاج سیف اله گلبهار پایان بخش این مراسم بزرگداشت بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0