چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 728
بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا
مراسم بزرگداشت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
این مراسم با حضور اعضای هیات رئیسه و جمعی از پرسنل و اساتید دانشگاه و به مناسبت روز زن و مقام والای حضرت زهرا در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم توسط حاج سیف اله گلبهار مولودی خوانی میلاد اجرا شد و در ادامه از خانم ها شیوه،موسوی پور،نعمت الهی و موسویون برندگان مسابقه مجازی روز زن تقدیر بعمل آمد.
در ادامه سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه شهرستان در سخنانی به بیان مقام حضرت زهرا نزد خداوند و فرشتگان مقرب الهی و نیز اهمیت والای مقام و منزلت زن در اسلام و مقایسه آن با کشورهای غربی پرداخت.
حجت الاسلام ناصری همچنین به مناسبت 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاراتی کوتاه به دستاوردهای چهل و دو سال نظام اسلامی کردند.
در پایان مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد سراج منیر دانشگاه به امامت حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه محترم شهرستان اقامه شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0