جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 253
جشنواره ایتاپ نوآوری و فراوری در صنایع غذایی
مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان جشنواره ایتاپ نوآوری و فراوری در صنایع غذایی را برگزار می کند.

مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان جشنواره ایتاپ نوآوری و فراوری در صنایع غذایی را برگزار می کند.

این جشنواره با  حمایت پارک علم وفناوری خوزستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ،  اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز فنی حرفه ای و کانون بانوان  برگزار می شود.
جشنواره ایتاپ هر ساله با هدف ترویج و تشویق خلاقیت و نوآوری، شناسایی نیروهای خلاق و برقراری ارتباط با آنها و شناسایی قابلیت‏‏های فناوری موجود در شهرستان بهبهان  با موضوعات مختلف برگزار شده و دستاوردهای خوبی نیز داشته است .
جشنواره ایتاپ(ایده تا پدیده)جشنواره ای است که در آن افراد ایده های خود را مطرح میکنند و برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی می توانند به عضویت مرکز رشد درآمده  و از تسهیلات پارک علم وفناوری خوزستان بهره مند گردند.
فراخوان جشنواره از 4 الی 18 اسفند ماه 99 خواهد بود و این جشنواره در تاریخ 20 اسفند در سامانه ویدئو کنفرانس پارک علم وفناوری خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد. از علاقمندان و فعالان صنعت غذا و کشاورزی، دانشجویان و فارغ التحصیلان، اندیشمندان و اساتید و متخصصان صنعت غذا ، تغذیه و کشاورزی جهت ارسال ایده های نوآورانه در ایتاپ نوآوری  وفراوری صنایع غذایی دعوت بعمل می آید.
با مراجعه به سایت www.itapf.ir ، ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و جهت اطلاع بیشتر با شماره 8-33338335-061 داخلی 125 تماس حاصل نمایند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0