چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 349
پیام تبریك دكتر سید نژاد به مناسبت آغاز سال تحصیلی
دكتر سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي 1401-1400 پيام تبريكي خطاب به جامعه دانشگاهی و دانشجویان ارسال نمود.

دكتر سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي پيام تبريكي خطاب به جامعه دانشگاهی و دانشجویان ارسال نمود. در این پیام آمده است:

 

ن و القلم و مایسطرون
قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.
دانشجویان عزیز،به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه مبدأ همه تحولات کشور است و  شما هم اکنون در پرتو الطاف خداوند و تلاش های مجدانه خود، عزم  بر تحصیل علم و دانش نهاده اید.
مهرماه، نويد دهنده بهار تعليم و تربيت و سرآغاز بالندگی علمی کشور است و مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس بسیار نیکوست. ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه محقق سازیم.
اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بهار علم و معرفت که توأم با رشد و بالندگی و تلاش چشمگیر جامعه دانشگاهی است را به تمامی اساتید، دانشجویان عزیز کشور اسلامی و بویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است در سایه ی تأییدات حضرت حق بتوانیم نقش سازنده ای را در جهت بالندگی صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی کشور ایفا نموده و با تلاشی دوچندان و همتی والاتر از قبل، گام های ارزشمند و ماندگاری را در اعتلا و عزت و سربلندی میهن عزیز اسلامی بردارم.
 

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی دانشگاهیان و دانشجویان ایران اسلامی

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0