جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 602
افتتاح نخستین آمفی‌تئاتر دانشجویی روباز استان
نخستین آمفی‌تئاتر روباز و دانشجویی استان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، امام جمعه موقت، فرماندار، هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران استانی و شهری پروژه آمفی‌تئاتر روباز دانشگاهی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه به سرانجام رسیدن  این پروژه را ماحصل تفاهم نامه های منعقد شده در سفر دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور به این دانشگاه و حمایت های معنوی دکتر شریعتی استاندار پیشین خوزستان عنوان کرده و افزود این مکان به عنوان یک نیاز برای دانشگاه می‌تواند بخشی از کمبودها را برطرف کند وبستری مناسب برای برپایی برنامه‌های فرهنگی و رویدادهای علمی از جمله برگزاری نمایشکاههای محصولات مرتبط با شرکتهای دانش بنیان، باشد.
وی افزود: مساحت  این پروژه  700 متر مربع بوده که شامل275 متر مربع  فضای نشیمن حضار  است و ظرفیت آن 400 نفر در حالت عادی و 150 نفر در زمان کرونا  و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی می باشد. هزینه پروژه  مذکور 600 میلیون تومان عنوان شده است که می‌توان از آن جهت برگزاری همایش‌های علمی، فرهنگی و تفریحی به‌ ویژه ارایه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، نمایش فیلم، برگزاری تئاتر، و سایر فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی استفاده کرد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0