پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403 EN
عنوان گروه خبري / روابط عمومی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 565
تقدیر از دانشگاه برای كمك های جهادی در مقابله با كرونا
در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان از نقش اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در مبارزه با بیماری کرونا و راه اندازی مرکز واکسیناسیون تقدیر شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار،ریاست دانشکده علوم پزشکی،  بخشداران و جمع کثیری از روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از نقش اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در مبارزه با بیماری کرونا و راه اندازی مرکز واکسیناسیون بصورت ویژه تقدیر و تشکر بعمل آمد و دو لوح تقدیر، از طرف فرماندار و رئیس دانشکده علوم پزشکی، به پاس قدردانی به ریاست دانشگاه اهدا شد.
یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان گفت ما هم اکنون به پیک قله واکسن رسیده ایم و از لحاظ واکسیناسیون در رده های بالای کشور هستیم و بهبهان در طول دوران کرونا در تمام حوزه ها جزء شهرستان های پیشرو و موفق بوده و هست ،هم در رعایت پروتکل ها، هم در بحث واکسن و تست و هم در تعداد فوتی ها نسبت به سایر شهرستان ها آمار های خوبی ثبت کرده ایم.
زمانی افزود در اجرای طرح شهید سلیمانی پیشرو در استان و حتی کشور بودیم و در بحث واکسینه کردن دانش آموزان نیز وضعیت مطلوبی داریم و در صدر شهرستان های استان هستیم و انتظار داریم افراد واکسن نزده شناسایی شده و در روستاها با همکاری دهیار ها و در شهر با همکاری شبکه بهداشت اقدام به تزریق واکسن نمایند.
در ادامه جلسه از دکتر سید نژاد ریاست دانشگاه بابت ایفای نقش اجتماعی در مبارزه با بیماری کرونا و راه اندازی مرکز واکسیناسیون بصورت ویژه تقدیر و تشکر بعمل آمد. درقسمتی از لوح تقدیر دانشکده علوم پزشکی بهبهان که به  امضای دکتر رمضان احمدی رسیده آمده است:
خدای را شاکریم که این فرصت هر چند کوتاه را به ما ارزانی کرد تا خدمت صادقانه و خاصانه در جوار شما را تجربه کنیم.حضور گرم شما و همکاران محترمتان در دوران سخت کرونا باعث شد انجام کار مهم و دشوار واکسیناسیون عمومی کرونا برایمان سهل و آسان گردد.برخود می بالیم که همکاری و تلاش همه دست اندرکاران باعث شد درصد بالایی از مردم تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته و اپیدمی کووید 19 در بهبهان مهار گردد.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0