شنبه, 8 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 200
دیدار رئیس دانشگاه با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان
ظهر امروز آقای دکتر اسماعیلی ریاست دانشگاه با آقای دکتر فتوحی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آقای دکتر اسماعیلی به بیان پتانسیلهای دانشگاه پرداخت و افزود که این دانشگاه می تواند نقشی محوری در توسعه استان به ویژه در منطقه جنوب شرق استان ایفا کند و خواستار توجه بیش از پیش به دانشگاه به عنوان اتاق فکر جامعه شد. وی همچنین به بیان مشکلات بودجه ای که دانشگاه با آن دست به گریبان است پرداخت و از مسئولان استانی خواست از مسیرهای قانونی برای رفع این مشکلات به دانشگاه کمک نمایند چرا که دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان دانشگاهی جوان است که در صورت توجه و رسیدگی قطعا می تواند دین خود را به مردم منطقه و استان ادا نماید.
در این دیدار آقای دکتر فتوحی ضمن ابراز علاقه و اعتماد به جامعه دانشگاهی خواستار تلاش هر چه بیشتر دانشگاه برای درآمدزایی از طریق ارتباط موثر و مستمر با صنعت شد و ابراز امیدواری کرد که برخی مشکلات دانشگاه از طریق تعامل و رایزنی با برخی دستگاه های اجرایی مرتفع شوند. ایشان همچنین با توجه به رو به توسعه بودن دانشگاه خواستار آن شد که در تاسیس رشته های جدید در دانشگاه دقت و وسواس به کار گرفته شود تا رشته های مورد نیاز جامعه و صنعت شناسایی شوند و بر اساس نیازهای بومی منطقه و استان به تولید دانش پرداخته شود.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0