جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 171
كسب مدال طلای كاراته كنترلی بانوان
مهدیس گراوند با کسب مقام اول کاراته کنترلی ،ضمن کسب مدال طلا ،سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان را کسب کرد.

در مسابقات کاراته کنترلی بانوان از سری رقابت های ورزشی منطقه 10 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، که به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، در وزن -61 کیلو گرم خانم مهدیس گراوند با کسب مقام اول این رشته ،سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان کشوری که تیرماه سال جاری در تبریز برگزار میشود را کسب کرد.

جعفر طیبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان  با اعلام این خبر افزود : این دور از رقابت‌ها به منظور تعیین کسب سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد که مهدیس گراوند  در وزن -61 کیلو ضمن از آن خود کردن مدال طلای این وزن،  سهمیه حضور در پانزدهمین المپیاد دانشجویان کشوری را هم کسب کرد.
در جدول رده بندی این مسابقات دانشگاه شهید چمران رتبه اول و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ودانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ملاثانی رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
گفتنی است در رقابت های ورزشی منطقه 10 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دانشگاه های شهرهای  اهواز،دزفول،ملاثانی،خرمشهر،هویزه و بهبهان با هم به رقابت پرداختند.

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0