جمعه, 7 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 310
افتتاح خوابگاه كوثر3
با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور،اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران شهرستان، خوابگاه کوثر3 به بهره‌ برداری رسید.

دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و هیات همراه در سفر به دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با همراهی فرماندار،رئیس دانشگاه،اعضای هیات رئیسه و جمعی از اساتید ضمن بازدید از دانشگاه ، مجتمع خوابگاهی کوثر3 این دانشگاه را نیز افتتاح کرد.
دکتر مردانی معاون اداری مالی و پشتیبانی منابع دانشگاه با اعلام این خبر افزود با پیگیری ها و حمایت های مدیران دانشگاه، این مجتمع خوابگاهی همجوار با دیگر خوابگاه ها و دارای ساختمان مجزا و زیربنای1440متر، امکاناتی نظیر حمام،سرویس بهداشتی،آشپزخانه،انبار و اتاق برق آماده و در حال حاضر فاز اول این خوابگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد و به زودی  و با ساخت طبقه دوم این مجتمع به تعداد تخت های این خوابگاه اضافه خواهد شد.
مردانی افزود همزمان با افتتاح خوابگاه، محوطه سازی مجموعه سراهای دانشجویی خواهران با هدف تامین فضای مناسب جهت امور رفاهی و ورزشی دانشجویان با وسعت 5800 مترمربع شامل 1150 مترمربع مسیر پیست دوچرخه ، 400 متر مربع پیاده رو ، 4200 متر مربع فضای سبز مشتمل بر محوطه های چمن کاری و60 متر مربع گل کاری و درخت کاری و آلاچیق نشیمنی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود همچنین در جهت رفع اوقات فراغت دانشجویان در محوطه خوابگاه مورد نظر میزهای بازی تنیس روی میز وشطرنج و تعدادی میز و نیمکت به منظور استراحت و مطالعه نصب شده است.

امتیاز :  ۴.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0