دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 EN
  • ساعت : ۱۲:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 55
بیانیه محكومیت حمله رژیم صهیونیستی به كنسولگری ایران در دمشق
در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بیانیه ای صادر کرد.

 در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بیانیه ای صادر کرد. در این متن آمده است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ 

بار دیگر رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در غزه قهرمان و مقاوم، با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نقض فاحش مقررات بین‌المللی، منجر به شهادت سرداران رشید اسلام «سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدارمحمد هادی حاجی رحیمی» و چندین نفر از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای سوری شدند. شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت. 
 
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان آسمانی به محضر مقام معظم رهبری و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، اعلام می‌دارد اینک که صدای شکستن استخوان‌ها، نابودی و فروپاشی استکبار جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا، هر لحظه بیشتر به گوش می‌رسد، جامعه دانشگاهی از هر تصمیم مقام معظم رهبری حفظه الله قاطعانه حمایت می‌کنیم و آمادگی خود را همچون گذشته برای هرگونه جانفشانی در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌داریم و در آستانه روز جهانی قدس، از همه مسلمانان جهان، بویژه جامعه دانشگاهی برای محکومیت این حمله ناجوانمردانه و ناقض مقررات بین المللی دعوت به عمل می آوریم. 
 
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0