دوشنبه, 17 آذر 1404
EN
سامانه آموزش مجازی
گردش مکاتبات
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه اتوماسیون تغذیه
پست الکترونیکی
پرداخت الکترونیک
توان خواهان
توان خواهان
تغییر فونت
رنگ فونت
روشنتر کردن صفحه
کنتراست معکوس
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
برجسته کردن لینکها
مخفی/نمایش تصاویر
بزرگ کردن اندازه صفحه
کوچک کردن اندازه صفحه
اندازه صفحه پیشفرض
بزرگ کردن اندازه ی متن
کوچک کردن اندازه ی متن
اندازه ی متن پیشفرض
بازنشانی
شرح وظایف مدیر
مدیریت
شرح وظایف کارکنان
کارکنان
چارت سازمانی
بیمه-رفاه-بازنشستگی
اخبار و اطلاعیه ها
آئین نامه ها و بخشنامه ها
قراردادها
اجراي سياست ها و خط مشي ها ي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ، استخدامي و پشتيباني.
نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحد هاي تابعه.
تهيه و تنظيم ايين نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العمل ها ي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد .
مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيات رسيدگي به تخلف اداري .
مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت طرح و برنامه.
ايجاد و نگهداري بانك اطلاعات پرسنلي وسوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه.
برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرح ها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيات علمي و غير هيات علمي.
پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط.
همكاري با واحد حراست در زمينه حفاظت از ساختمانها ،اموال و تاسيسات .
انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج از كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط.
شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان .
نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف .
انجام امور مربوط به قرادادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط.
تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور .
برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه.
نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي هاي لازم.
همكاري در امر تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف ، نمودارها و پستهاي سازماني دانشگاه با مديريت طرح و برنامه.
نظارت بر امور حضور و غياب ، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام وقت كاركنان، اضافه كاري و انتصاب كاركنان ( هيات علمي و غير هيات علمي)
مشاركت در جلسات و كمسيونهاي مختلف و اظهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم.
رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم.
نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه .
مدير اموراداری و پشتیبانی
آقای مهندس علی مشهدی نژاد
اهم وظایف:
انجام امور اداری مربوط به وام کلیه کارکنان و بازنشستگان
ارائه خدمات گردشگری(سیاحتی و زیارتی)
صدور معرفی نامه های بانکی برای اعطاء وام های قرض الحسنه، مسکن، خریدکالای اساسی، جعاله مسکن، کارت اعتباری
ارائه خدمات بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث، بیمه خودرو، بیمه آتش سوزی
دسته بندي اخبار
همه
شیوه نامه آموزش ضمن خدمت اعضای غیر هیات علمی(اصلاحیه)
تاريخ ايجاد
:
1404/01/23
خلاصه
برچسب ها
آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی
تاريخ ايجاد
:
1403/11/19
خلاصه
برچسب ها
فرم ارتقا رتبه کارمندان 1403 (جدید)
تاريخ ايجاد
:
1403/10/09
خلاصه
برچسب ها
فرم ارتقای رتبه اعضای غیر هیات علمی
تاريخ ايجاد
:
1403/03/25
خلاصه
برچسب ها
دستورالعمل ارتقاء رتبه یاوران علمی
تاريخ ايجاد
:
1403/03/20
خلاصه
برچسب ها
آيين نامه اعضاي غيرهيات علمي
تاريخ ايجاد
:
1401/03/24
خلاصه
برچسب ها
بیمه تکمیلی
برچسب ها
بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو
برچسب ها
مبل خاورمیانه
برچسب ها
مبلمان محمد
برچسب ها
کت و شلوار
برچسب ها
6.1.8.0
گروه دوران
V6.1.8.0