• اعمال نظارت مالی از نظر رعایت قوانین و مقررات مربوط به مفاد این آیین نامه ها و مصوبات هیات امنا
  • نگهداری حساب و تنظیم گزارش های مالی و نظارت بر حفظ اسناد، دفاتر و مدارک مالی و اطلاعات نرم افزاری مربوط
  •  نگهداری و حفظ و حراست از انواع اوراق  بهادر، سپرده ها  و عند اللزوم مسکوکات ، وجوه  و نقدینه هایی که تحویل امور مالی شده است.
  • نظارت بر نگهداری حساب اموال غیر مصرفی و دارایی های دانشگاه 
  • نظارت بر چگونگی وصول درآمدهای اختصاصی و کنترل واریزهای آن ها به خزانه در حد امکانات در اختیار و سپس  مصرف آن ها .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
   
مدير امورمالی

خانم فریبا اکبری باغبانی
    
                                                                         
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • حسابدار اداره دریافت و پرداخت:

1. حسابدار اسناد عمرانی: 

آقای طیب غلامی:

  • بررسی قراداد های اجرایی پروژه های عمرانی و قرارداد های جاری از لحاظ مقررات مالی . دریافت صورت وضعیت ها و صورتحساب هزینه های پروژه ها پس از تائیدمجریان طرح یا مقامات مجاز از طرف آنها و تنظیم سند هزینه و رسیدگی اسناد تنظیمی  با مقررات مربوط و پرداخت وجه آن.
  • تنظیم اسناد جهت تسویه حساب با پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد و تنظیم مدارک و فرمهای اسناد خزانه اسلامی .
  • ثبت کلیه قراردادهای منعقده و استعلام ها در پایگاه اطلاعات.
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

2.حسابدار اسناد هزینه ای:

خانم طیبه سفیدکن:

  • کنترل بر واریز درآمدهای های اختصاصی و تنظیم اسناد و مدارک و گزارش ماهانه به مدیر مالی، تنظیم به موقع صورت مغایرت بانکی و تطبیق آن با صورت مغایرت بانکی تنظیمی اداره دفترداری و تنظیم حساب ها .
  • ثبت اسناد مالی اعم از هزینه ای ، عمرانی و اختصاصی در دفاتر حسابداری/
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

3.حسابدار صدور چک:

آقای هادی فرج پور:

  • صدور چک و ثبت آنها در دفاتر بانک. حفظ و حراست از دسته چک ها و اوراق بهادار.
  • ثبت کلیه خرید و مناقصات در سامانه معاملات فصلی ادارهدارایی
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

 

  • حسابدار اداره رسیدگی به اسناد:

آقای امین شمشیری:

  • رسیدگی و کنترل کلیه اسناد هزینه و سایر پرداختهای واحدها و مطابقت آنها باقوانین مربوط به منظور اعمال نظارت مالی.
  • مطالعه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و تبصره های بودجه سالانه و ضوابط اجرایی بودجه هرسال و رعایت دقیق مفاد آنها در رسیدگی به اسناد و مدارک پرداختها. رعایت قوانین و مقررات مربوط به کسور قانونی و بدهیهای اجرایی  و اعمال نظارت بر کسر صحیح کسور مذکور.
  • رسیدگی و کنترل کلیه اسناد حقوق و سایر پرداخت های حقوق و مطابقت آنها با قوانین مربوط به منظور اعمال نظارت مالی 
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

 

  • اداره اعتبارات و تعهدات:

1. آقای مهدی لدنی:

  • صدور برگه های محاسباتی(اسناد حسابداری) براساس وقایع مالی و ثبت آنها در دفاتر حسابداری. ثبت و نگهداری دفاتر روزنامه ، کل و معین برای حسابهای مستقل . تنظیمک و نگهداری حساب ماهانه و نهایی اعتبارات هزینه ای و طرح های عمرانی و ارسال به موقع آن به مراجع قانونی ذیربط.
  • ثبت کلیه فعالیت های مالی در دفاتر روزنامه ، کل و معین. استخراج و تنظیم صورتحساب های مالی  سنواتی و جاری مطابق مقررات قانون محاسبات عمومی و ارسال آنها به مراجع ذیصلاح و تهیه گزارشات حسابرسی.
  • صدور به موقع درخواست وجه اعتبارات جاری و اختصاصی و سرمایه ای و پیگیری در وصول آنها از خزانه. تامین اعتبار هر یک از پروژه های ابلاغی در حدود اعتبارات تخصیص یافته طرحهای عمرانی براساس موافقت نامه مبادله شده .
  • همکاری لازم در تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سالانه با اداره دفترداری و تنظیم حسابها . تامین اعتبار مخارجی که مورد تشخیص مقام مجاز خرج قرارگرفته در حدود اعتبارات مصوب تخصیص یافته و تهیه گزارش های بودجه ای لازم به ذیحساب به ذیحساب جهت اعمال مدیریت صحیح بر کنترل بودجه.
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

2. خانم مریم معاشری:

  • صدور برگه های محاسباتی(اسناد حسابداری) براساس وقایع مالی و ثبت آنها در دفاتر حسابداری. ثبت و نگهداری دفاتر روزنامه ، کل و معین برای حسابهای مستقل . تنظیمک و نگهداری حساب ماهانه و نهایی اعتبارات هزینه ای و طرح های عمرانی و ارسال به موقع آن به مراجع قانونی ذیربط.
  • ثبت کلیه فعالیت های مالی در دفاتر روزنامه ، کل و معین. استخراج و تنظیم صورتحساب های مالی  سنواتی و جاری مطابق مقررات قانون محاسبات عمومی و ارسال آنها به مراجع ذیصلاح و تهیه گزارشات حسابرسی.
  • صدور به موقع درخواست وجه اعتبارات جاری و اختصاصی و سرمایه ای و پیگیری در وصول آنها از خزانه. تامین اعتبار هر یک از پروژه های ابلاغی در حدود اعتبارات تخصیص یافته طرحهای عمرانی براساس موافقت نامه مبادله شده .
  • همکاری لازم در تنظیم صورتحساب عملکرد بودجه سالانه با اداره دفترداری و تنظیم حسابها . تامین اعتبار مخارجی که مورد تشخیص مقام مجاز خرج قرارگرفته در حدود اعتبارات مصوب تخصیص یافته و تهیه گزارش های بودجه ای لازم به ذیحساب به ذیحساب جهت اعمال مدیریت صحیح بر کنترل بودجه.
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

 

  • حسابدار حقوق و دستمزد:

خانم بیتا چرامی:

  • بستن مراکز هزینه حقوق و دستمزددر پایان هر ماه. تهیه و تنظیم و ارائه  فایل های حقوق و درخواست  وجه  حقوق به خزانه داری کل.
  • تهیه و تنظیم فایلهای  اداره دارایی و سازمان تامین اجتماعی ، بیمه سلامت و صندوق بازنشستگی کشور، ارئه گزارشات مختلف در زمینه حقوق و دستمزد ثبت کلیه پرداخت ها ی پرسنل و اعضای هیات علمی  دانشگاه در سامانه حقوق و دستمزد و سازمان اداره استخدامی کشور .
  • انجام کلیه امور محوله از طریق مقام مافوق.

ردیف

نام ونام خانوادگی

عکس

سمت

ایمیل

شماره تماس

مستقیم

داخلی

1

بیتا چرامی

حسابدار حقوق و دستمزد

 

 

2116

2

طیبه سفید کن

حسابدار سندهای هزینه ای

 

 

2116

3

مریم معاشری

حسابدار اعتبارات

 

 

2118

4

مهدی لدنی

حسابدار اعتبارات

 

 

2116

5

طیب غلامی امیر المومنین

حسابدار اسناد عمرانی

 

 

2119

6

امین شمشیری

حسابدار اداره رسیدگی

 

 

2118

7

 

 

 

 

 

 

8

فرشید مهر محمدی

جمع دار اموال

 

 

2324

9

 
 
       

10

امین شاهدی

مسئول انبار

 

 

2235

11

           

6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0